Ko smo mi?

Naš prodajni asortiman obuhvata bicikle, rezervne delove, dečije bicikle, dečije tricikle i guralice, fitnes sprave i opremu. Cilj našeg poslovanja je da ljudima što više približimo naš pogled na zdrav život, na rekreaciju svih građana, od najmlađih do najstarijih. Naš slogan prati tu zamisao i glasi ŽIVOT U POKRETU – APOLLO BIKE, budite zdravi i u pokretu…

Saobraznost robe i uslovi rešavanja reklamacija

Cene na sajtu su iskazane u dinarima sa uračunatim PDV-om, a plaćanje se vrši isključivo u dinarima. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikaz slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumava da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete proveriti pozivanjem na broj 0621858628.

  • Za svaki proizvod na našem sajtu garantujemo saobraznost u zakonskom roku (u trajanju od 24 meseca).
  • Na uloženu reklamaciju odgovaramo u roku od 8 dana.
  • Reklamaciju možete uložiti na adresi Jovana Jovanovića Zmaja 1 23300 Kikinda ili putem email adrese apollo.bike@hotmail.com
    Ukoliko u tom periodu proizvod pokaže neku neispravnost, molimo da nas obavestite i vratite
    nam proizvod zajedno sa garantnim listom, fiskalnim računom.
    Mi ćemo ga uputiti u garantni servis, a nakon toga vas obavestiti o predlogu i roku rešenja.
  • garancija se ne odnosi na potrošne delove (gumice kočnica i sl.)
  • vreme garancije se produžava za vreme provedeno na opravci u garantnom roku. U garantnom roku će sve greške nastale usled loše ugradnje, konstrukcije ili materijala biti otklonjene besplatno.

GARANCIJA SE NE ODNOSI NA GREŠKE NASTALE USLED:

  • mehaničkih oštećenja u vožnji bicikla,
  • greške korisnika – havarijska oštećenja, nestručna opravka, loše održavanje (pr. loše uskladištenje, vožnja sa razlabavljenom srednjom osovinom),
  • oštećenjem proizvoda nepridržavanjem uputstva za upotrebu (pr. nedovoljno stegnuta navrtka sedišta, nedovoljno stegnute pedale i sl.),
  • istrošenosti potrošnih delova (pr. gumice na kočnicama i sl.)

Garantni list se odnosi na proizvod sa istim serijskim brojem. Garantni list je jedini dokumenat kojim možete ostvariti svoje garantno pravo i u vašem interesu je da ga čuvate, prilikom reklamacije uz garantni list obavezno priložiti i fiskalni račun.

Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca.

Kupac će prilikom vraćanja proizvoda poslati:

–         Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)

–         Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi)

–         Ukoliko je roba poručena preko WEB-a poslaće nam i jednostrani raskid ugovora koji je dobio uz račun i robu.

Vraćanje robe

Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga nije zadovoljila vaša očekivanja.
Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili  na bilo koji drugi način, umanjili funkcionalnost uređaja.
Potrebno je da nas o tome obavestite i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji smo poslali sa robom.
Povraćaj robe ide na trošak kupca.

Celokupan Zakon o zaštiti potrošača možete pronaći na sledećem linku

http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/lat/pdf/zakoni/2014/1892-14Lat.pdf